دلنوشته

دلم به «مستحبی» خوش است که جوابش واجب است.......... السلام علیک یا بقیه الله

دلنوشته

دلم به «مستحبی» خوش است که جوابش واجب است.......... السلام علیک یا بقیه الله

دلنوشته


بی قرارم گرچه می دانم می آئی عاقبت
حلقه های بسته راخودمی گشائی عاقبت

باوجودتیرگی هادرشبستانی خموش
ماه رویت رابه عالم می نمائی عاقبت

ازغمت مانده سراپا شیشه ی دل پرغبار
گرد دلتنگی زدلها می زدائی عاقبت

گرچه دردام بلازندانی ام اما چه غم؟
می رسد بامقدمت فصل رهائی عاقبت

تک سوارعرصه ی عدل خدا،موعودما
حتم دارم، حتم دارم تو می آئی عاقبت

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

دلتنگی

چهارشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۹، ۰۹:۳۱ ب.ظ

یه هفته کلاس فوق العاده و حضوری برای بچه ها گذاشتیم و امروز روز آخرش بود،کلاس که تموم شد و بچه ها رفتن دلم گرفت همون موقع دلم برای تک تکشون تنگ شد،دلم میخواست دونه دونه همشونو محکم بغل کنم،هرسال آخرین روز تک به تک بغلشون میکردم و خداحافظی میکردم ولی امسال با این ویروس منحوس......

دنیای بچه هارو خیلی دوست دارم و در واقع عاشقشم،دنیای قشنگی دارن

با بچه ها حالم خوبه،شادم و پر از انرژی،اونقدری که با بچه ها راحتم و حرف میزنم و کیف میکنم با بزرگترها اینجوری نیستم

وقتی سرکلاسم اصلا خستگی رو احساس نمیکنم،پا به پاشون بازی و شیطنت دارم و میخندم،کودک درونم کنارشون شدیداً بیش فعاله

از اون معلمایی ام که عصبانی که میشن و طرف و نگاه میکنن خنده اشون میگیره،خیلی پیش اومده که بخاطر اینکه سوتی ندم و نخندم سریع پشتم و کردم به سمتشون

دلم شدیداً براشون تنگه،برای شلوغی و شیطنتشون، شعر خوندنای دسته جمعیمون،دعا خوندنمون،قصه گفتناشون، حرف گوش نکردن و دعواهاشون،حرف زدنای بیش از حدشون،خرابکاریاشون.....

نمی‌دونم چیکار کنم،امسال هم تموم شد و معلوم نیست سال دیگه بتونم کلاسی داشته باشم یا نه ، ولی اینو خوب فهمیدم با اینکه معلمی رو دوست نداشتم اصلا فکرشم نمی‌کردم روزی معلم بشم الان عاشق کارم هستم و بیشتر از اون عاشق بچه ها

خدایا همه ی بچه ها آخر و عاقبت بخیر بشن🌹

خدایا خودت کمکم کن

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی