دلنوشته

دلم به «مستحبی» خوش است که جوابش واجب است.......... السلام علیک یا بقیه الله

دلنوشته

دلم به «مستحبی» خوش است که جوابش واجب است.......... السلام علیک یا بقیه الله

دلنوشته


بی قرارم گرچه می دانم می آئی عاقبت
حلقه های بسته راخودمی گشائی عاقبت

باوجودتیرگی هادرشبستانی خموش
ماه رویت رابه عالم می نمائی عاقبت

ازغمت مانده سراپا شیشه ی دل پرغبار
گرد دلتنگی زدلها می زدائی عاقبت

گرچه دردام بلازندانی ام اما چه غم؟
می رسد بامقدمت فصل رهائی عاقبت

تک سوارعرصه ی عدل خدا،موعودما
حتم دارم، حتم دارم تو می آئی عاقبت

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

قضاوت ظاهر

جمعه, ۲ خرداد ۱۳۹۹، ۰۳:۳۵ ق.ظ

دوران دانشجویی تو خوابگاه روزای آخر دانشگاه که دیگه کم کم داشتیم بعد از ۴ سال خودمون و برای جدایی آماده میکردیم یکی از بچه ها گفت فلانی حلال کن من اون روزای اول که با این حجاب  دیدمت گفتم آخ آخ بدبخت شدیم این اومد تو اتاقمون و همش میخواد بهمون گیر بده این کارو کنید و اون کارو نکنید ولی فکر نمی‌کردم اینطوری باشی،آخرشم زد رو شونمو گفت خیلی باحالی
قبلش هم تو یه اردوی دانشجویی که رفته بودیم چندتا از همکلاسیا و دوستای هم اتاقی هام که دورا دور باهم در ارتباط بودیم و فقط تو دانشگاه  همو میدیدیم بهم گفتن خیلی باحالی فکر نمی‌کردیم اینطوری باشی

 ظاهرم چطوره که اینجوری در موردم فکر میکنن🤔🤔 بدجوری فکرم و مشغول کرده،بعد از دانشگاه هم خیلی این حرف و شنیدم
من فقط تو چهارچوب دین کارامو میکنم و حجابم رو دارم و خب جایی که نامحرم باشه یه سری چیزا رو رعایت میکنم،خب وقتی نامحرم باشه اون بگو بخنده هم نیست و یه سری کارها که تو دین منع شده و واقعا بهش پی بردم که درسته و باعث ضرر رسوندن به خودم میشه
تو جمع خودمونی خیلی بگو بخند دارم وشیطنت زیاد و به قول یکی از دوستان کودک درونم بیش فعاله 
با این تفاسیر ظاهرم چطوره که اینطور قضاوت میشم الله و اعلم
میشه گفت اکثر کسایی که منو میشناسن همین فکر رو دارن
ماها که حجاب داریم چیکار کردیم که با یه دید بد نگامون میکنن،همیشه هم پشت سر چادری ها و محجبه ها حرفایی هست که نگو........

 

 

+ با تمام این تفاسیر همیشه به خودم میگم روی ظاهر هیچکس قضاوت نداشته باشم و وقتی با یه همچین موردی روبرو بشم حتما تذکر میدم که قضاوت نکن

  • معلم کوچک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی