دلنوشته

دلم به «مستحبی» خوش است که جوابش واجب است.......... السلام علیک یا بقیه الله

دلنوشته

دلم به «مستحبی» خوش است که جوابش واجب است.......... السلام علیک یا بقیه الله

دلنوشته


بی قرارم گرچه می دانم می آئی عاقبت
حلقه های بسته راخودمی گشائی عاقبت

باوجودتیرگی هادرشبستانی خموش
ماه رویت رابه عالم می نمائی عاقبت

ازغمت مانده سراپا شیشه ی دل پرغبار
گرد دلتنگی زدلها می زدائی عاقبت

گرچه دردام بلازندانی ام اما چه غم؟
می رسد بامقدمت فصل رهائی عاقبت

تک سوارعرصه ی عدل خدا،موعودما
حتم دارم، حتم دارم تو می آئی عاقبت

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

قهرمان من

يكشنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۱:۱۵ ق.ظ

تو این دوره و زمونه از هر کدوم از بچه ها بپرسی کی قهرمانه و چه کسی قویه اکثرا قریب به اتفاق جواباشون یکیه:

یکی میگه اسپایدر من ، اون یکی میگه بن تن ، یکی دیگه میگه زورو و.....frown

همیشه دوست داشتم یکیشون بگه امام زمان عج

ولی تعداد زیادیشون اصلا اسمی از امام زمان عج به گوششون نخورده و اصلا نمیدونن ایشون کی هستن(میگم تعداد زیاد چون تک و توکی پیدا میشه کسی که شناخت داشته باشه)

خب نمیشه بهشون خورده گرفت،چون کم کاری از ما بوده که ایشون رو به صورت درست و واقعی به بچه ها معرفی نکردیم.اثلا چیزی نگفتیم😔

خودم یادمه بچه که بودم همیشه میگفتن اگه امام زمان عج بیاد یه شمشیر داره که با اون گردن همه گناهکارارو میزنه(منم تو اوج بچگی میگفتم وای من فلان جا دروغ گفتم اگه بیاد منم می‌کشه)این تصور حتی تا بعد از دانشگاه هم بود تا اینکه خدا خواست و تونستم واقعا چیزای اصلی واقعی درباره امام زمان عج رو بخونم و متوجه بشم.

از اون زمان همش میگم چرا این موارد رو به بچه ها نگیم که بدونن ما یه قهرمان واقعی داریم که اگه بیاد دنیا گلستان میشه واقعیه واقعی نه مثل بن تن و مردعنکبوتی تخیلی

می‌خوام از این به بعد هربار یه حدیث از آشنایی با امام زمان عج و دوران پس از ظهور بزارم شاید کسی دید و به دردش خورد.

خوبه که بچه هامون و با امام زمان عج آشنا کنیم با ایشون انس بگیریم و برکات این آشنایی و انس رو تو زندگیمون ببینیم

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

امام سجاد (علیه السلام) در این باره می فرماید: « هنگامی که قائم ما قیام کند، خداوند عزوجل بیمار و بلا را از شیعیان ما درو می سازد و قلب های شان را همانند آهن های محکم قرار می دهد و توان و نیروی هر یک از آنان را برابر نیروی چهل مرد می گرداند و آنان فرمانروایان روی زمین و بزرگان آن می شوند . نعمانی، غیبه، ص ۳۱۷؛ صدوق، خصال، ج۲، ص ۵۴۱؛ روضة الوعظین، ج۲، ص ۲۹۵؛ صراط المستقیم، ج۲، ص ۲۶۱؛ بحار الانوار، ج۵۲، ص ۳۱۷.

 

 

پسر گلم می‌دونی امام زمان عج خیلی قوی و پرزور هستن💪خوش بحال اونایی که یارش هستن آخه اونا هم خیلی قوی و پرزورن

🤲اللهم عجل لولیک الفرج 🌹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی